Begivenheder og ferie

På Netværksskolen har vi mange fællesarrangementer for alle skolens elever.

Netværksskolen følger Aarhus Kommunes overordnede ferieplan. Der er fem ferier i løbet af året, samt diverse helligdage. På Aarhus Kommunes hjemmeside finder du en ferieoversigt for både dette skoleår og det næste.

Traditioner

Vi har mange traditioner i løbet af skoleåret:

• I august/september har vi et fælles forældremøde for alle skolens forældre og elever.
    • Sporene holder ca. en gang om måneden en fælles spor-dag, hvor det er muligt at tage på tur ud af huset.
    • Dagen før efterårsferien har vi en aktivitetsdag.
    • I december har vi julebanko som et fællesarrangement for elever og forældre.
    • I februar har vi en matematik-dag for alle elever.
    • I juni har vi dimission, hvor forældre og lærere sammen fejrer, at vores elever har afsluttet deres prøver i dansk, matematik, engelsk og håndværk og design.
    • Sidste dag før sommerferien har vi et fællesarrangement for alle elever - også for de, der skal forlade os efter sommerferien.