Når den unge starter i skolen

Vi glæder os til at tage imod den unge og ser frem til et godt og konstruktivt samarbejde med dig som forælder.

• Læs op

Som ny på skolen bliver den unge optaget på et spor:

• På Netværksskolen vil den unge blive en del af en fast gruppe. Med faste voksne og en synlig struktur for dagen.
    • Vi arbejder stærkt differentieret, så alle kan følge med på hver sit niveau – men inden for det samme tema. Det betyder fx, at alle har matematik, men eleverne løser forskellige opgaver afhængig af, hvilket niveau de er på.
    • Det er vores mål at skabe forudsætninger for, at alle vores elever kan arbejde frem mod en afgangsprøve i dansk, matematik, engelsk og håndværk & design.
    • Vi har fokus på sundhed og kost. Derfor spiser eleverne hver dag morgenmad og frokost på skolen. Idræt er også en vigtig del af hverdagen.
    • På sporet er der også mulighed for, at den enkelte unge kan have individuelle forløb i perioder.

Læs mere om undervisningen hos os.

Praktiske oplysninger

Det koster 300 kroner om måneden at spise morgenmad og frokost på skolen. Alle skal deltage i madordningen.

Alle elever får udleveret et buskort ca. 2-3 uger efter skolestart. Som forælder skal du selv stå for transportudgifterne, indtil buskortet bliver udleveret.

Sidst opdateret: 19. marts 2024